פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק – להשקיע את הכסף שלכם נכון

תקציב השיווק של מרבית העסקים הקטנים הוא כמו העסק עצמו – קטן. אם אתם עסק קטן או בינוני, יכול להיות שעדיין לא נכנסתם לעובי הקורה בכל עולם הפרסום המקוון (כי החברות הגדולות כולן כבר שם). פרסום בפייסבוק זה עבודה למקצוענים, וזה לא אומר שאתם לא יכולים לעשות זאת, אלא זה פשוט אומר שאתם צריכים לשלם למקצוען שיעשה זאת.

יותר מדי אנשים נמנעים מהפרסום הממומן בפייסבוק מכיוון שהם נכנסים לממשק בעצמם, ומצפים לעשות את הכול בעצמם. תארו לעצמכם שאת ערוץ השיווק החשוב ביותר לעסק שלכם תנסו לעשות לבד, בלי הידע, בלי הניסיון, בלי היכולת. לא חבל?

אל תתבלבלו – הפרסום בפייסבוק עובד היטב

פייסבוק מתפרנסת מאותו ממשק פרסום מפורסם, אז אתם יכולים לתאר לעצמכם כי הם משקיעים בממשק זה הרבה מאוד מאמצים. הממשק מעולה, בצורה שקשה לתאר, ומי שיודע לעבוד איתו היטב, יכול ממש לייצר כסף. נכון, זה לא זול כמו פעם, ויש הרבה תחרות (או יותר נכון בגלל שיש הרבה תחרות). ועדיין, בעבודה חכמה אפשר לייצר הון תועפות מהפרסום בפייסבוק.

חשוב להבין:

  • זה דורש תוכנית סדורה – אי אפשר לעשות זבנג וגמרנו, בטח לא עם עסק רציני
  • זה לוקח זמן – מערך הפרסום מתבסס על אלגוריתמים שלומדים את התגובה של הקהל לפרסום שלכם, ומשפרים אותו עוד ועוד
  • זה לוקח ידע – צריך להבין מה עושים, ומי שמבין מה הוא עושה, מרים את העסק שלכם למקומות שקשה לתאר
  • העלות יורדת עוד ועוד – מתחילים בתשלום גבוה, כי זה שכר הלימוד של האלגוריתם וההקמה, אבל ככל שהזמן עובר והמנגנונים נהיים חכמים יותר, השיווק שלכם נהיה מדויק יותר, עולה לכם פחות, ומביא הרבה יותר לקוחות.

איך זה עובד בעצם?

שיווק ברשתות חברתיות עובד על ידי חשיפת קהל היעד המדויק ביותר לפרסום המדויק ביותר. כדי להגיע לנקודה הזו, בה הדיוק בשני הערוצים נפגש בצורה מושלמת בנקודה המשתלמת ביותר (כלומר נקודה בה אתם מציגים פרסום מעולה אך ורק לקהל שככל הנראה יתעניין בכם), צריך להשקיע זמן וכסף. העניין הוא שזה משתלם בצורה שקשה לתפוס עד שזה לא קורה, ויש עסקים בקנה מידה עולמי שמתבססים אך ורק על פרסום בפייסבוק.

הדרך שבה זה עובד מתחילה ביצירת פרופיל הלקוח המושלם, פרופיל הכולל את הגיל, המגדר, מקום המגורים, התחביבים, ושאר הפרטים הרלוונטיים שמגדירים את הלקוח הפוטנציאלי הטוב ביותר שלכם, זה שמחפש בדיוק את השירות שלכם. במצב אידיאלי זה ממשיך או קורה במקביל להבנה מה הבידול שלכם בתחום, כדי לתת ערך מוסף, אך זה עובד מצוין גם בלי בידול קיצוני.

האמת היא שלעיתים קרובות, הבידול היחידי ביניכם לבין המתחרים זו העובדה שאתם מחזיקים במערך שיווק חכם ברשתות החברתיות. משם בונים לכם פרסומות, בודקים מי מהן מצליחה יותר, וממשיכים לחדד עוד ועוד את הפרסומות והקהל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *